Home > Desert, Prajituri > Tort de ciocolată şi caramel

Tort de ciocolată şi caramel

Inspirat din Good Food (editia tiparita), dar adaptata putin.

http://www.goodfood.ro/reteta/tort-de-ciocolata-si-caramel-67589.html

Pentru blatul de caramel si caramel si ciocolata am folosit doar un singur tip de zahar brun.

Pentru ornat am dublat cantitatile de ciocolata si smantana. Am folosit ciocolata neagra cu 75% continut de cacao.

In loc de dulceata de lapte, am facut o crema de caramel dupa reteta de mai jos, bineinteles am dublat cantitatile necesare.

http://www.divainbucatarie.ro/rulada-de-biscuiti-cu-crema-caramel/

Rezultatul se poate vedea mai jos, dupa o zi-doua lasat la frigider devine si mai delicios.Primul blat uns cu crema de caramel

Blaturile asezate

Blaturi de 4 culori diferite

Tort finisat

Sectiune tort

Felie tort

  1. Miruna C
    24/10/2012 at 12:53

    Arata ffffff delicios 🙂

  2. 24/10/2012 at 21:36

    Arata delicios!

  3. 01/11/2012 at 12:50

    Multumesc! Chiar a fost delicios, dar s-a terminat prea repede.

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment